zaterdag 23 april 2011

Land van de lassi

India. Land van mijn dromen, land van het onverwachte, land van tegenstellingen, van chaos, lawaai en stank, van lassi, yoga en mystiek. Land van veel armoede maar ook van rijke kleuren en geuren, rijke stoffen en een o zo rijke keuken. Het heeft mijn hart gestolen al lang lang geleden. Maar zaken deed ik er liever niet. Tot ik iemand tegenkwam, wiens familie al decennia - zo niet langer - in de mode zit. Toevallig…Samen bespraken we de productiemogelijkheden in India. Hij vindt het namelijk leuk als iets naar India gaat en laat ik het nou leuk vinden als iets uit India komt. Bij voorkeur heel veel sjaals...

2 opmerkingen:

  1. Hey leuk zeg india. Mijn geadopteerde broertje komt uit india. Als je nog contacten of vertaal werk nodig heb hoor ik het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wist niet dat jij geadopteerd broertje had. Maar thnx, I'll keep it in mind, Died!

    BeantwoordenVerwijderen